Tasques específiquesAtendre l'administració i la recepció d'un centre de salut de Sitges i Barcelona (el lloc de treball és per les dues consultes). La persona contractada haurà d'atendre a les trucades per informar dels serveis del centre, respondre els correus, programació de les visites de la doctora a la seva agenda (mitjançant el programa Cliniko) gestió de l'arxiu clínic, cobraments dels tractaments realitzats pels clients/es, facturació, utilitzar les xarxes socials i el correu electrònic, manteniment i ordre de l'espai de treball i altres funcions relacionades amb el lloc de treball.
Capacitats requeridesPersona polivalent i proactiva, extrovertit/da, positiu/va, somrient i agradable amb bon tracte, comunicatiu/va i motivat/da en l'àmbit de la salut, que tingui un bon nivell d'Anglès (parlat i entès degut a l'afluència de molts estrangers). Horari a Sitges: Dll i Dijous, 15.30-20.30, Dissabte, 9-14h. Horari Barcelona: Dm i Dv, 15-20.30. La resta d'hores/setmana administratives serà flexible.
Experiència en l'ocupació (mesos) 6
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Anglès - Nivell Independent B2 - Certificat Independent B2
. Castellà
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Informàtica Programari de gestió - Usuari Bàsic
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Pots contactar amb nosaltres mitjançant la nostra pàgina de contacte, o a través del nostre número de telèfon: +34 619 92 27 61