Caduca: 24/03/2025
Funcions:
- Atenció diària a presidents i veïns, tant presencialment com telefònicament, gestió de peticions, resolució d’incidències, obertura i
seguiment de sinistres amb l’assegurança, etc.
- Convocatòria, assistència i conducció de les reunions de comunitat (horari reunions tardes/vespres)
- Redacció, enviament d’actes i tramitació dels acord arribats a les reunions.
- Preparació i enviament de circulars informatives.
- Tracte amb industrials i proveïdors. Sol·licitud de pressupostos de reparacions i seguiment dels mateixos.
- Reclamació d’impagats i seguiment d’acords de pagament.
Requisits mínims:
- Residència màxima a 30 km. del lloc de feina que és a Vilafranca del Penedès.
- Experiència mínima com a administratiu/va.
- Català i castellà parlats i escrits correctament.
- Domini de les eines informàtiques ofimàtiques (Word, Excel, Outlook, etc.).
- Capacitat organitzativa i de gestió del temps.
- Persona proactiva, amb alta capacitat d’iniciativa i decisió, que tingui bones habilitats comunicatives i de relacions interpersonals.
S'ofereix:
- Incorporació a una empresa sòlida i en creixement.
- Possibilitats de desenvolupament professional.
- Contracte fix.
- Jornada laboral completa de dilluns a dijous de 9 a 14 i de 15 a 18 (es pot fer també de 8 a 14 i 16 a 18) i els divendres de 8 a 15 hores. (Reunions a part en tardes/vespres a restar de l'horari habitual).
Vilafranca del Penedès
Interessats/des enviar CV a:
SIP PENEDES S.L.
Correu-e: rrhh@finquessip.com
Pots contactar amb nosaltres mitjançant la nostra pàgina de contacte, o a través del nostre número de telèfon: +34 619 92 27 61