Caduca: 05/04/2025
GESTOR/A DE PUNT DE VENDA I CLIENTS
Funcions:
- Control de preus, promocions i presència de productes als lineals dels punts de venda assignats
- La implementació de nous productes, negociació i implementació de promocions al punt de venda.
- Seguiment de promocions i incentius de vendes.
- Gestió de client: fidelització i captació de nous clients.
Competències requerides:
- Habilitats en planificació, coordinació i execució de projectes de visual merchandising i punt de venda.
- Capacitat per treballar de manera autònoma i en equip. Bones habilitats comunicatives i relacions interpersonals.
Requisits:
- Experiència prèvia i obligatòria en negociació a supermercats i hipermercats des la banda del proveïdor o dins del punt de venda (com encarregat o responsable).
- Disponibilitat per viatjar a nivell estatal.
- Coneixements informàtics a nivell d'usuari del paquet Office, amb valoració positiva de coneixements avançats en Excel.
S’ofereix:
- Contracte indefinit amb salari segons experiència aportada. Cotxe d'empresa, ordinador i telèfon mòbil.
- Horari base d’oficina de 8 a 16 h, amb flexibilitat per adaptar-se a les visites programades segons disponibilitat dels clients.
Santa Margarida i els Monjos
Interessats/des enviar CV a:
SERVEI LOCAL D'OCUPACIÓ DE SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS
Correu-e:slomonjos@smmonjos.cat
Puedes contactar con nosotros a través de nuestra página de contacto, o a través de nuestro número de teléfono: +34 619 92 27 61