
La Biblioteca Santiago Rusiñol celebra el seu 90è aniversari amb un programa d’activitats que s’allargarà fins al juny de 2027 per commemorar gairebé un segle de trajectòria fomentant la lectura, la cultura i el coneixement a Sitges.
L’acte institucional tindrà lloc el dijous 11 de juny a les 18.30 h davant de la biblioteca. La jornada recuperarà una pràctica habitual fins als anys 80 a la Biblioteca Santiago Rusiñol: els diaris de les bibliotecàries. El grup de teatre La Tija farà una lectura dramatitzada d’uns diaris que es remunten 50 anys enrere i expliquen el dia a dia de les bibliotecàries.
La segona proposta és una hora del conte a càrrec del contacontes Moi Aznar, el dimecres 17 de juny a les 18.30 h a l’exterior de l’edifici. ‘La volta al món en uns quants contes’ és un espectacle de narració i animació en què Moi Aznar recorre l’espai al voltant de la biblioteca amb un tricicle. Durant l’activitat, el públic acompanya el contacontes amb l’objectiu de gaudir de les històries i la màgia de l’oralitat.
La Biblioteca Santiago Rusiñol retrà homenatge a Miquel Utrillo, antic propietari de l’edifici. S’inaugurarà una placa al vestíbul que explicarà l’origen de la biblioteca i la seva fundació l’any 1936. A més, hi haurà exposicions a les vitrines de l’entrada i s’oferirà la possibilitat que les persones interessades puguin escriure missatges de felicitació en targetesque recorden a les antigues fitxes dels catàlegs de les biblioteques.
Puedes contactar con nosotros a través de nuestra página de contacto, o a través de nuestro número de teléfono: +34 619 92 27 61